סדנת הצילום של מירי

אנשים ביפו

פריחה, יפו

אתר זה הוא חלון לאמנותי ולאומנותי, למקום בו אני מצלמת ומלמדת. הצילומים המוצגים בו, הם פרי עבודה של שנים בהן הצילום מלווה אותי ביומיום, בסטודיו, במסעות ובטיולים.

על הצילומים
כוחה של המצלמה הוא ביכולתה להראות ולומר דברים שמילים אינן יכולות, ואני אוהבת לנצל זאת. אני נהנית לבחון את גבולותיה ולרתום אותה לדמיון שלי. להפליג עמה לעולמות חדשים שלא סופרו עדיין. להאיר אותם באור חדש, אחר.
כשתביטו בצילומים המוצגים בגלריות, תגלו אולי את נטייתי לתור אחר הסיפור האנושי. אנשים באשר הם, נושאים עימם סיפור, בין אם הם מוארים במבזק הסטודיו או בפנס רחוב. מעניין כמה סיפורים שונים יכולים להתקיים בעולם, ומעניין עוד יותר כמה סיפורים שונים יכולים להתקיים בכל אחד מאיתנו.
הגלריות מייצגות את תחומי העבודה שלי. חלק מהצילומים המופיעים בהן, הוצגו בתערוכות. חלקם ניתנים לרכישה. במידה שיש לכם עניין בכך, אתם מוזמנים ליצור עמי קשר.

על הסדנאות
באמצעות האתר תוכלו להתוודע לסדנאות המתקיימות ב"סדנת הצילום של מירי". הסדנאות מיועדות בעיקר למתקדמים או למי שכבר מיודד עם המצלמה. הסדנאות מתחלפות ומשתנות. לכן, מה שתמצאו באתר היום, שונה ממה שתמצאו בו בעוד חודש. חלק מן הסדנאות חוזרות מדי פעם, כך שאם אהבתם מאוד סדנה כלשהי, תוכלו להשתתף בה שוב. אני ממוקמת במושב בית זית, אולם הסדנאות מתקיימות במקומות שונים בארץ, כך שהן יכולות להתאים גם לאלו מכם שגרים באזור המרכז ואפילו בצפון או בדרום (תלוי במוכנותכם לנסוע). מרבית הסדנאות מתקיימות בימי שישי בבוקר. גלריה נפרדת מוקדשת לתלמידים, בה תוכלו לצפות בעבודות שצולמו בסדנאות.
בין אם אתם חובבי צילום, צלמים או צלמים בדרך, מעוניינים להצטלם או סתם חלפתם לכם בסביבה, אני מקווה שתיהנו מן השיטוט באתר ושהצלחתי להדביק אתכם במשהו מאהבתי למצלמה.

שלכם,
מירי שיינפלד

דילוג לתוכן